środa, 27 lipca 2016

Witam na moim blogu.

Polski
Witaj.
Nazywam się Sobson. Jestem z Warszawy.
Bloga założyłem jako formę pamiętnika/motywatora/układacza myśli. Będę tu zamieszczał posty związane z moim modelarskim hobby ale pewnie wpadną tu też posty na inne tematy. Pomysł na założenie bloga dostałem od mojego hobbystycznego Mentora (tak będę go nazywał w następnych postach). Ma na celu dzielenia się moimi pracami, przemyśleniami o nich, pokazanie postępów, przypominania żebym kontynuował prace nad sobą. Jest to mój pamiętnik. Jeśli komuś kiedyś przydadzą się treści jakie będę tu zamieszczał to będę szczęśliwy.
Niedługo wstawię tu zdjęcia kilku moich prac tak żeby wybadać jak się ludziom podobają i co mogę poprawić i nad czym popracować.
Dzięki, że tu wpadłeś i poczytałeś chwilę. Mam nadzieje że zostaniesz tu na dłużej :) .

English
Welcome.
My name is Sobson. I'm from Warsaw, Poland.
I started blog as a form of diary/motivation/thoughts paker. I'm going to place post here about my modelling hobby but probably there will be some posts about other topics. Idea for starting this blog was from my hobby Mentor (I'm going to name him like that in other posts). This blog is for sharing my artworks, thougts about them, showing my progress, remindering me to work on my myself. It's my diary. If someone will find this content useful I'll be happy.
Soon I'll post photos of few of my artworks for researching if people like them and what I have to work on.
Thank you for visiting i reading. I hope you will stay for a bit :) .

2 komentarze:

  1. Witaj, będę Cię śledził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, dziękuję bardzo. Mam nadzieje, że to co będę zamieszczał przypadnie Ci do gustu. :)

      Usuń