piątek, 7 października 2016

Long time no see, czyli o tym co się ze mną działo.

Polski.
Witaj.
Mój blog jest pusty jak cholera. Przyznaję, głównie z powodu lenistwa. Postaram się COKOLWIEK wrzucać bo mnie boli to, że znów coś zacząłem i zostawiłem w zasadzie na samym początku drogi.

Co się ze mną działo przez ten czas.

Pod koniec sierpnia korzystałem z końcówki wakacji i się bawiłem. Po swoich urodzinach zrobiłem spore zakupy związane z hobby o których napiszę jutro, powiem tylko, że zaczynam na prawdę duży projekt i jestem bardzo nakręcony. 

Czym w zasadzie się teraz zajmuję.

Tak na prawdę to sam nie wiem. Trochę skubię stare niedokończone lub niedopracowane prace, uczę się nowych dla mnie technik na starych krasnoludach i goblinach. Coś się dzieje.

W zasadzie to wszystko w tym poście. Do jutra.


English.
Welcome.
My blog is damn empty… I admit, mainly because of my lazyness. I'll try to post SOMETHING 'couse it really hurt me that I started something again and left it at early beginning.

What was happening to me.

At the end of August I used time left and had fun. After my birthday I went shopping for hobby stuff and I'll post about them tomorrow, I'll just say that I'm starting huge project and I'm pretty excited.

What basically now I doing.

I don't really know. I do something around old, unfinished and undeveloped minis, learning new techniques that are new for me and training on old dwarfs and goblins. I do stuff…

Basically it's all I wanted to tell in that post. See you tomorrow.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz